Reklamacje
Reklamacja z tytułu rękojmi
Jako Digital Care mamy obowiązek, żeby dostarczyć Ci zakupiony w naszym sklepie produkt bez wad fizycznych i prawnych. Jeśli jednak masz zastrzeżenia do otrzymanego towaru, możesz skorzystać z reklamacji z tytułu rękojmi. Na Twoją reklamację odpowiemy w ciągu 14 dni.
W treści reklamacji zamieść poniższe informacje:
- imię i nazwisko lub pełną nazwę podmiotu, który składa reklamację,
- dane kontaktowe,
- przyczynę reklamacji,
- treść żądania.
Reklamacje możesz wysłać do nas:
-
Pisemnie na adres:
Digital Care sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 126/134
00-008 Warszawa -
Mailowo na adres:
gwarancja@digitalcaregroup.com
Powinieneś również dostarczyć do nas reklamowany produkt na adres: Digital Care sp. z o.o., ul. Marszałkowska 126/134, 00-008 Warszawa.
Klienci, którzy nie są konsumentami, w drodze reklamacji mogą żądać usunięcia wady. W takiej sytuacji możemy wymienić produkt na wolny od wad, usunąć wadę lub odstąpić od umowy i zwrócić kwotę zapłaty.
Reklamacje dotyczące działania Sklepu Internetowego COVERISE
W przypadku innych zastrzeżeń dotyczących działania Sklepu Internetowego COVERISE reklamację możesz przekazać do nas:
-
Pisemnie na adres:
Digital Care sp. z o.o.
ul. Marszałkowska 126/134
00-008 Warszawa -
Mailowo na adres:
gwarancja@digitalcaregroup.com
Powinna ona zawierać:
- imię i nazwisko lub pełną nazwę podmiotu, który składa reklamację,
- dane kontaktowe,
- przyczynę reklamacji,
- treść żądania.
Odpowiedź prześlemy w taki sposób, w jaki reklamacja do nas trafiła. Zrobimy to w ciągu 30 dni (trzydziestu) od otrzymania reklamacji chyba, że regulamin sklepu lub przepisy prawa przewidują krótszy termin.
Dane kontaktowe

00-008 Warszawa
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; KRS: 0000431665, NIP: 5342487752. Wysokość kapitału zakładowego: 500 000 zł, kapitał wpłacony w całości.