Polityka prywatności
Administrator danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Digital Care sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (dalej: „my”). Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Marszałkowska 126/134, 00–008 Warszawa
- przez e-mail: contact@digitalcaregroup.com
- telefonicznie: +48 22 716 20 55
Inspektor ochrony danych osobowych
Na podstawie art. 37 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) administrator danych: Digital Care Sp. z o.o., wyznaczył inspektora ochrony danych. Osoby, których dane osobowe dotyczą mogą się kontaktować się z inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem ich danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących im na mocy RODO.
Inspektorem ochrony danych (IOD) w Digital Care Sp. z o.o. jest Adriana Sokólska.
W celu umożliwienia kontaktu z inspektorem ochrony danych został utworzony dedykowany adres e-mail: iod@digitalcaregroup.com.
Osoby, których dane dotyczą mogą się także kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych pisemnie na adres: ul. Marszałkowska 126/134, 00–008 Warszawa z dopiskiem „Inspektor ochrony danych”.
Inspektor ochrony danych zapewnia pełną poufność komunikacji z osobami, których dane dotyczą. Zgodnie z art. 38 ust. 5 RODO inspektor ochrony danych jest zobowiązany do zachowania tajemnicy lub poufności co do wykonywania swoich zadań – zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego.
Cele przetwarzania danych osobowych, podstawy prawne przetwarzania
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celu:
- udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO
- realizacji warunków zawartej umowy oraz podjęcia działań zmierzających do jej zawarcia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
- wypełnienia przez nas obowiązków prawnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
- ustalenia i dochodzenia roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
- prowadzenia analiz dotyczących sprzedaży i korzystania z naszych usług oraz w przypadku wyrażania na to zgody użytkownika przedstawiania naszych produktów i oferowania naszych usługi (marketing) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Okres przechowywania danych osobowych
Twoje dane osobowe będą przez nas przetwarzane przez okres trwania umowy. Po jej wygaśnięciu dane będą przez nas przetwarzane w celu obrony przed potencjalnymi roszczeniami do upływu okresu przedawnienia tych roszczeń. W zakresie jakim podstawą przetwarzania Twoich danych jest zgoda, będziemy przechowywać dane do chwili wycofania przez Ciebie zgody na ich przetwarzanie.
Odbiorcy danych osobowych
Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych (np. dostawcom usług IT, firmom kurierskim, agencjom reklamowym, podmiotom świadczącym usługi księgowe, prawne, doradcze). Takie podmioty będą przetwarzać Twoje dane wyłącznie na podstawie umowy z nami, zgodnie z naszymi poleceniami, w zakresie świadczonych przez nas usług.
Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich
Twoje dane osobowe domyślnie nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), przy czym w szczególnych przypadkach dane mogą być przesyłane do krajów trzecich (poza EOG), gdy jest to konieczne do wykonania stosunku zobowiązaniowego, jest wymagane przez prawo, jeśli wyraziłeś na to zgodę lub jeżeli znajdujesz się w lokalizacji poza EOG.
Prawa osoby, której dane dotyczą
W związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, przysługuje Ci prawo do:
- dostępu do Twoich danych osobowych i ich sprostowania
- żądania ograniczenia ich przetwarzania lub ich usunięcia
- sprzeciwu wobec ich przetwarzania ze względu na szczególną sytuację, gdy przetwarzamy je na podstawie uzasadnionego interesu przedsiębiorstwa
- uzyskania z naszej strony interwencji ludzkiej w sprawie decyzji podejmowanej w sposób w pełni zautomatyzowany
- przenoszenia Twoich danych, o ile będzie to technicznie możliwe, przy czym uprawnienie nie dotyczy danych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa lub prawnie chronionych
- wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z nami – dane kontaktowe znajdują się w pkt 1 i 2 powyżej.
Prawo wycofania zgody
W zakresie jakim podstawą przetwarzania Twoich danych osobowych jest zgoda, masz prawo wycofania zgody w każdym momencie, przy czym odwołanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej wycofaniem. Taką zgodę możesz wycofać poprzez przekazanie oświadczenia w następujący sposób:
- listownie na adres: ul. Marszałkowska 126/134, 00–008 Warszawa
- telefonicznie pod numerem: +48 (22) 716 20 55
- na adres e-mail: contact@digitalcaregroup.com
- poprzez stosowny link dołączany do e-maila
Obowiązek podania danych osobowych
Podanie Twoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji umowy. Jeżeli nie zdecydujesz się na podanie danych, nie będziemy też w stanie udzielić odpowiedzi na Twoje zapytanie.
Pliki cookies
Informujemy, że na naszych stronach używamy plików „cookies” do zbierania i przetwarzania metadanych w celach demograficznych, statystycznych, marketingowych oraz w celu analizowania ruchu na naszych stronach.
Pliki „cookies” to dane zapisywane w plikach tekstowych, które są przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. komputer, tablet, smartfon, itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Używanie plików „cookies” ma na celu zapewnienie sprawnego działania naszej strony internetowej, co więcej pomaga usprawnić obsługę naszych usług.
Gdy Klient chce obejrzeć naszą stronę internetową, gromadzimy następujące dane, które są technicznie niezbędne do wyświetlenia naszej strony internetowej oraz do zagwarantowania stabilności i bezpieczeństwa i przeprowadzania analiz (podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a w przypadku zgody użytkownika wykorzystywane są również w celach marketingowych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO):
- adres IP,
- data i godzina zapytania,
- różnica strefy czasowej w stosunku do Greenwich Mean Time (GMT),
- treść wywołanej strony (konkretna strona),
- status dostępu/kod statusu HTTP,
- ilość przekazywanych danych,
- strona internetowa, z której pochodzi zapytanie,
- przeglądarka,
- system operacyjny i jego interfejs,
- język i wersja oprogramowania przeglądarki.
Użytkownik może skonfigurować ustawienia przeglądarki zgodnie z własnymi życzeniami i odmówić akceptacji na przykład plików cookies innych firm lub wszystkich plików cookies. Należy pamiętać, że korzystanie z niektórych funkcji witryny może okazać się wtedy niemożliwe.
Korzystanie z Google Analytics
Strona korzysta z Google Analytics, tj. internetowej usługi analizy Google Inc. (“Google”). Google Analytics używa plików cookies, w celu umożliwienia witrynie przeanalizowania sposobu, w jaki użytkownicy z niej korzystają. Dzięki pozyskanym statystykom możemy doskonalić naszą ofertę, czyniąc ją tym samym bardziej interesującą dla Klienta.
Nasza strona wykorzystuje również Google Analytics pozyskane z urządzeń analizy przepływu odwiedzających, która jest przeprowadzana za pomocą identyfikatora użytkownika. Pozyskiwaną z takich urządzeń analizę użytkownika Klient może w koncie Klienta dezaktywować w zakładce „Moje dane“ > „dane osobowe“.
Stosowanie reklam typu Bing Ads
Nasza strona korzysta z internetowego programu reklamowego Bing Ads, oferty firmy Microsoft (Microsoft Corporation, One Microsoft Way, Redmond, WA 98052-6399, USA). W tym kontekście stosuje się monitoring konwersji.
Jeżeli Klient trafił na naszą stronę internetową za pośrednictwem reklam typu Bing, aktywność pliku cookie zostanie ustawiona na 30 dni. W tym czasie przy pomocy Bing Ads możemy rozpoznać, że użytkownik został przekierowany na naszą stronę.
Ten plik cookie służy do generowania statystyk, które anonimowo oceniają, czy do sprzedaży doszło za pośrednictwem tego kontaktu. Analiza ta służy do rozliczenia i oceny reklam.
Korzystanie z konwersji Google Adwords
Korzystając z oferty Google Adwords, zwracamy uwagę na nasze atrakcyjne oferty za pomocą materiałów reklamowych (tzw. Google Adwords) na zewnętrznych stronach internetowych. W odniesieniu do danych z kampanii reklamowych możemy wtedy stwierdzić, jak skuteczne są poszczególne działania reklamowe. Jesteśmy zainteresowani pokazaniem interesujących dla Klienta reklam, aby uczynić naszą stronę internetową bardziej interesującą dla użytkownika i uzyskać rzetelną kalkulację kosztów reklamy. Jeżeli Klient trafi na naszą stronę za pośrednictwem reklamy Google, to Google Adwords zapisuje plik cookie na komputerze użytkownika. Ten typ pliku cookie traci ważność zazwyczaj po 30 dniach i nie ma na celu identyfikacji użytkownika.
Klient może uniemożliwić swój udział w tej procedurze monitorowania Google na różne sposoby:
- dzięki odpowiedniemu ustawieniu oprogramowania przeglądarki, a w szczególności przez dezaktywację plików cookies firm trzecich, co sprawi, że użytkownik nie będzie otrzymywał reklam od innych dostawców,
- poprzez wyłączenie plików cookies do monitorowania konwersji, ustawiając przeglądarkę tak, aby blokowała pliki cookies z domeny www.googleadservices.com, www.google.pl/settings/ads, przy czym ustawienia te zostaną usunięte, jak tylko użytkownik skasuje pliki cookies,
- przez dezaktywację opartych na zainteresowaniach użytkownika reklam dostawców, którzy są częścią samoregulującej kampanii „About Ads“ („O reklamach“), za pośrednictwem linku www.aboutads.info/choices, to ustawienie jest jednak kasowane w przypadku usunięcia plików cookies,
- poprzez trwałą dezaktywację w przeglądarkach Firefox, Internet Explorer lub Google Chrome pod linkiem www.google.com/settings/ads/plugin, należy jednak pamiętać, że w takim przypadku korzystanie z wszystkich funkcji może okazać się niemożliwe.
Korzystanie z reklamy typu Google Remarketing
Używamy aplikacji Google Remarketing. Jest to proces, za pomocą którego chcielibyśmy się ponownie skontaktować z Klientem. Aplikacja ta pozwala na wyświetlanie naszych reklam, gdy Klient kontynuuje korzystanie z Internetu. Odbywa się to za pomocą plików cookies przechowywanych w przeglądarce użytkownika, które służą Google do zapisywania i oceny zachowań użytkownika podczas odwiedzania przez niego różnych witryn internetowych. W ten sposób Google może określić poprzednią wizytę użytkownika na naszej stronie internetowej.
Korzystanie z reklam na Facebooku
Strona korzysta z internetowego programu internetowego Facebook Ads – wtyczki społecznościowej Facebook (Facebook Inc., 1601 South California Avenue, Palo Alto, CA 94304, USA). W tym kontekście stosowana jest konwersja i monitoring odbiorców (Conversion and Audience Tracking). Jeśli do naszej strony internetowej Klient został przekierowany bezpośrednio poprzez reklamy na Facebooku (Facebook Ads), aktywność pliku cookie będzie ustawiona na 30 dni. W tym czasie my i Facebook możemy rozpoznać, że użytkownik nadal odwiedzał naszą stronę.
Ten plik cookie służy do generowania anonimowych statystyk i kryteriów kierowania reklam. Anonimowe oceny służą do ustalenia, czy sprzedaż została wygenerowana za pośrednictwem kontaktu reklamowego w celu rozliczenia, oceny i zlecania reklam. Ten typ pliku cookie nie zawiera żadnych danych osobowych użytkownika. Jeśli Klient nie życzy sobie, aby za pośrednictwem naszej strony internetowej Facebook zbierał jego dane, powinien wylogować się z Facebooka przed odwiedzeniem naszej strony internetowej.
Korzystanie z sieci afiliacyjnej Trade Tracker
Strona korzysta z programu sieci afiliacyjnej Trade Tracker. Jest to system umożliwiający nam sprawdzanie i zwiększanie ruchu na stronie internetowej oraz kierowanie spersonalizowanych treści reklamowych za pomocą plików cookies, które monitorują i zbierają dane o ruchu w Internecie, a są dostarczane przez Trade Tracker. Strona zbiera informacje o ruchu w momencie odwiedzenia strony, jeżeli użytkownik włączył w opcjach przeglądarki obsługę plików cookies. Następnie, zebrane w plikach cookies informacje o ruchu są przekazywane do Trade Tracker.
Informacje o współadministrowaniu
Dane pozyskiwane przez Stronę, które są wykorzystywane w ramach działania plików cookies są przedmiotem współadministrowania przez Administratora oraz dostawców poszczególnych cookies. Administrator odpowiada za zebranie w ramach działania Strony danych i za przekazanie ich do poszczególnych dostawców.
Powyżej wyjaśniono sposoby zbierania danych w ramach plików cookies i możliwości zatrzymania tego procesu od strony użytkownika, natomiast poniżej udostępniono informacje na temat wykorzystywania tych danych przez każdego z dostawców.
Adresy odpowiednich dostawców technologii cookies wraz z ich informacjami dotyczącymi przetwarzania i ochrony danych:
- Facebook Inc., 1601 S California Ave, Palo Alto, California 94304, USA; www.facebook.com/policy.php ; dalsze informacje o gromadzeniu danych:
www.facebook.com/help/186325668085084 ,
www.facebook.com/about/privacy/your-info-onother-applications,
www.facebook.com/about/privacy/your-info-everyoneinfo .
- Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Ireland; www.google.com/policies/privacy/partners/?hl=pl
- Microsoft Corporation, One Microsoft Way, Redmond, WA 98052-6399, USA; https://privacy.microsoft.com/pl-pl/privacystatement
- TRADETRACKER INTERNATIONAL B.V. De Strubbenweg 7, 1327 GA Almere, Netherlands; https://tradetracker.com/privacy-policy/
Więcej o technologii „cookies” znajdziesz również pod adresem http://www.whatarecookies.com/.
Dane kontaktowe

00-008 Warszawa
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; KRS: 0000431665, NIP: 5342487752. Wysokość kapitału zakładowego: 500 000 zł, kapitał wpłacony w całości.