Rzecznik Klienta Digital Care

Kim jestem?

rzecznik Klienta Digital Care - przekaz nam opinie

Moje najważniejsze zadanie to reprezentowanie interesów klientów wewnątrz firmy. Zajmuję się najbardziej złożonymi sprawami, które wymagają indywidualnego podejścia. Rozpatruję

je zawsze z perspektywy klienta i we współpracy z naszymi ekspertami dążę do wypracowania satysfakcjonujących rozwiązań. Wierzę, że dzięki otwartości i pełnej współpracy jest to możliwe!
Czuwam też nad komunikacją z klientami, tak aby była ona zawsze przejrzysta i zrozumiała.

W jakich sprawach mogę udzielić wsparcia?

Przede wszystkim wtedy, gdy wyczerpane zostały już ścieżki reklamacji a przedstawione przez nas rozwiązania nie spełniły oczekiwań klienta. Służę pomocą również we wszystkich sprawach, które nie podlegają standardowym procedurom.

Zapraszam do kontaktu pod adresem e-mail:
Katarzyna Szymańska
rzecznik@digitalcaregroup.com