coverise coverise

Coverise

Ubezpieczenia smartfona od kradzieży i zniszczenia

Jesteśmy po to, by chronić. Digital Care oferuje między innymi innowacyjne programy ochrony urządzeń mobilnych – ubezpieczenia, a także usługi naprawy lub wymiany. Dzięki temu nasi Klienci biznesowi i indywidualni nie muszą martwić się nieprzewidzianymi wydatkami związanymi z naprawą smartfona i innych urządzeń mobilnych.

Trudno dziś funkcjonować bez smartfona – użytkownicy kupują coraz lepsze i droższe modele telefonów z zaawansowanymi funkcjami. Przy codziennym użytkowaniu nietrudno o uszkodzenie. Stłuczenie lub pęknięcie wyświetlacza, zniszczenie telefonu, zalanie czy też inne zdarzenia, które w ogóle uniemożliwią korzystanie z urządzenia. Konsekwencje? Brak kontaktu z bliskim, dostępu do ważnych danych, dyskomfort, stres, problemy ze sprawdzeniem służbowej skrzynki mailowej… Frustracji mogą dokładać jeszcze koszty naprawy telefonu i długi czas jej trwania. Na szczęście możemy uniknąć niepotrzebnych zmartwień, decydując się na zakup ubezpieczenia smartfona.

Kompleksowa ochrona urządzeń mobinych

Digital Care tworzy programy ubezpieczenia oraz usługi ochrony samego wyświetlacza lub całego urządzenia – różnych producentów, modeli, z różnych półek cenowych. Oferujemy innowacyjne programy ochrony urządzeń mobilnych dostosowane do preferencji partnerów oraz klientów indywidualnych. Zachęcamy do zaprojektowania z nami z kompleksowego produktu, który obejmuje ochronę sprzętu m.in. od:

  • mechanicznych uszkodzeń wyświetlacza (stłuczenia, pęknięcia)
  • zalania i zatopienia
  • awarii sprzętu (np. w wyniku przepięcia prądu)
  • uszkodzenia urządzenia w wyniku pożaru, powodzi i innych zdarzeń losowych
  • kradzieży urządzenia

Listę zdarzeń objętych ochroną ubezpieczeniową lub usługą każdorazowo ustalamy z partnerem.

Najważniejsze korzyści z posiadania ubezpieczenia smartfona

Produkt, który tworzymy na miarę wspólnie z partnerem, zapewnia klientom końcowym szybką i bezproblemową naprawę uszkodzonego smartfona. Przyjazny proces obsługi zawiera m.in. dostawę door-to-door, w ramach której odbieramy od klienta uszkodzone urządzenie i dostarczamy je po naprawie pod same drzwi. W przypadku długotrwałych napraw najczęściej proponujemy telefon zastępczy. Jeśli sprzętu nie uda się naprawić, klient może liczyć na wymianę urządzenia na nowe albo wypłatę sumy ubezpieczenia (w przypadku ubezpieczeń), zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia. Nie ograniczamy się do wypadków, które miały miejsce tylko w Polsce . Ochrona działa na całym świecie: czy to w czasie urlopu czy podróży służbowej za granicą. Naprawę wykonują wyłącznie autoryzowane serwisy, co zapewnia klientowi zachowanie gwarancji producenta oraz rękojmi sprzedawcy.

Proste zgłoszenie uszkodzenia lub szkody

W przypadku uszkodzenia smartfona, klient może je łatwo zgłosić na prostym i intuicyjnym portalu, przez infolinię lub mailowo – zależnie od kształtu usługi lub ubezpieczenia Twojego smartfona. Naprawa trwa średnio od 7 do 10 dni roboczych, a klienci otrzymują na bieżąco informację o stanie swojego urządzenia.

Z kim współpracujemy?

Tworzone przez nas produkty przygotowujemy wspólnie – zależnie od potrzeb – z lokalnymi lub zagranicznymi firmami ubezpieczeniowymi. Dzięki współpracy z globalnymi graczami jesteśmy w stanie zaoferować najlepsze rozwiązania, które będą dla klientów końcowych pełnowartościowe, a zarazem atrakcyjne cenowo, a dla partnera bezpieczne i dochodowe.