Zastanawiasz się nad zakupem nowego iPhone’a? Zadbaj o jego ochronę

W ciągu ostatnich 5 lat ceny najdroższych wersji iPhone’ów wzrosły o blisko 100%, osiągając poziom ponad 7000 zł. Wraz ze wzrostem cen urządzeń, rosły także koszty ich naprawy – koszt wymiany samego wyświetlacza w iPhone Xs Max sięga w tej chwili prawie 1700 zł. Koszty naprawy nowego modelu poznamy już wkrótce, ale już teraz warto zastanowić się, w jaki sposób zabezpieczyć swój nowy nabytek.

Premiera najnowszych urządzeń Apple’a już za nami. Ceny zakupu, jak i ewentualnego serwisowania iPhone’ów rosną z roku na rok. Największym zmianom ulegają koszty związane z naprawą wyświetlacza. Według danych Digital Care, to właśnie z uszkodzeniem ekranu boryka się ponad 80% użytkowników smartfonów. Jak zabezpieczyć się na wypadek nieprzewidzianych kosztów związanych z „pajączkiem” na ekranie?

Bezpieczny wyświetlacz z SafeScreen i SafeScreen+

Usługi SafeScreen i SafeScreen+ dostępne są dla wszystkich osób, które posiadają iPhone od modelu 7 wzwyż. Wystarczy odwiedzić jeden z punktów iMad i jeśli po sprawdzeniu urządzenia okaże się, że smartfon nie jest uszkodzony możliwy będzie zakup usługi, która zapewni bezpieczeństwo naszego sprzętu przez kolejne 12 miesięcy. Ceny usług zaczynają się już od 16 zł miesięcznie i zapewniają odpowiednio 1000 zł (SafeScree) i 1500 zł (SafeScreen+) na wymianę wyświetlacza. Dodatkowo, klient zyskuje dostęp do aplikacji diagnostycznej i infolinii technicznej. Inwestycja ta szybko może się zwrócić ponieważ według danych Digital Care, w trakcie samych wakacji uszkadzaliśmy swoje telefony średnio co minutę!

Możliwość ochrony bez limitów kosztu naprawy

Z kolei kupując najnowszego iPhone’a u swojego operatora sieci komórkowej, za kilkanaście złotych miesięcznie mamy możliwość zabezpieczenia się na wypadek dowolnego uszkodzenia, nie ograniczając ochrony tylko do ekranu. Standardem stają się produkty, w ramach których raz w roku możliwa jest naprawa urządzenia bez żadnego limitu kosztów. Przy sprzęcie za blisko 8000 zł to wydatek, który naprawdę może się opłacić. Warto zwrócić uwagę, że w oferowanych produktach ochronnych wszystkie naprawy realizowane są w autoryzowanych serwisach, dzięki czemu sprzęt nie traci gwarancji producenta.

Podobne wpisy

60 tysięcy smartfonów nie wróciło cało z wakacji

5 Września 2019

Firma Digital Care przedstawiła bilans napraw zrealizowanych w okresie wakacyjnym. Wynika z nich, że Polacy podczas urlopów niszczyli swoje telefony średnio co minutę! Łącznie w czasie letnich miesięcy firma przyjęła aż 60 tysięcy zgłoszeń, a koszt najdroższej naprawy przekroczył 3 tys. zł.

Czytaj więcej

iMad wprowadza usługi SafeScreen i SafeScreen+ dla użytkowników iPhone’ów

22 Sierpnia 2019

Firma iMad, we współpracy z Digital Care, poszerza swoją ofertę produktową o usługi SafeScreen i SafeScreen+, w ramach których klienci zyskują dostęp do aplikacji diagnostycznej, infolinii technicznej oraz mają zagwarantowaną autoryzowaną naprawę w razie uszkodzenia wyświetlacza nawet do kwoty 1500 zł. Usługi dostępne są zarówno dla urządzeń nowych, jak i używanych.

Czytaj więcej