Euronics poszerza ofertę
o usługę naprawy smartfona

Od dziś, klienci Euronics – jednej z największych fińskich sieci sklepów RTV i AGD – mogą beztrosko korzystać ze smartfonów, które zakupią stacjonarnie lub online. Wszystko dzięki współpracy Euronics i Digital Care, która zaowocowała poszerzeniem oferty fińskiego retailera o usługę Euronics Puhelinturva. Zapewnia ona naprawę telefonu w przypadku uszkodzenia i dostępna jest w dwóch wariantach – podstawowym i rozszerzonym.


Nowa usługa stworzona została z myślą o klientach, którzy decydują się na zakup nowego smartfona– zarówno stacjonarnie w salonie Euronics, jak i online. Dostępna jest w dwóch wariantach – z wąskim lub szerokim pakietem świadczeń. W ramach Euronics Puhelinturva użytkownicy smartfonów mogą naprawić wyświetlacz, w przypadku jego uszkodzenia. Euronics Puhelinturva Plus to ochrona wyświetlacza oraz innych elementów takich jak obudowa, kamera, przyciski, jeśli zostały uszkodzone wraz z ekranem. Wariant Plus obejmuje też naprawę w przypadku zalania (wodą i innymi napojami poza alkoholem). Oba warianty zapewniają 12 miesięcy ochrony, serwis door-to-door (odbiór uszkodzonego i zwrot naprawionego urządzenia po pod wskazany adres), czas naprawy 9 dni roboczych oraz usługę wykonaną w autoryzowanym serwisie z zachowaniem gwarancji producenta. Dużym plusem usługi jest szybki i wygodny sposób zgłaszania uszkodzenia – można zrobić to nie tylko przez infolinię, ale także online. Digital Care udostępniło klientom Euronics intuicyjny customer portal, dzięki któremu zgłoszenie uszkodzenia telefonu zajmie zaledwie 3 minuty i jest możliwe 24/7.

Klienci Euronics, którzy zakupią jeden z dwóch wariantów usługi, otrzymają też dostęp do aplikacji diagnostycznej Euronics Puhelinturva, która pozwala zdiagnozować i zoptymalizować pracę smartfona. Aplikacja daje możliwość sprawdzenia, czy poprawnie działają takie elementy jak ekran dotykowy, mikrofon, kamery, lampa błyskowa oraz głośnik.

– Usługa Euronics Puhelinturva powstała z potrzeb naszych klientów. Aż 80% uszkodzeń to uszkodzenia wyświetlacza i chcieliśmy znaleźć na to rozwiązanie – mówi Paula Kahila, Marketing Specialist w Euronics Finland. – Wspólnie z Digital Care stworzyliśmy produkt, który pozwala szybko naprawić urządzenie w autoryzowanym serwisie, oszczędzić pieniądze i zachować gwarancję producenta. Do tego wszystkie formalności w przypadku uszkodzenia klient wygodnie załatwi online.

Usługa dostępna jest w sprzedaży od 26.06.2020 r. w sklepach stacjonarnych, później pojawi się także w kanale online na euronics.fi. Koszt usługi zależny jest od wybranego wariantu ochrony oraz ceny zakupionego smartfona i wynosi od 49 € do 149 €.

Euronics to fiński retailer z międzynarodowym doświadczeniem i wiedzą ekspercką, współpracujący z przodującymi globalnymi markami urządzeń elektronicznych. W ramach nowej usługi za proces obsługi klienta, naprawę i logistykę odpowiada firma Digital Care – polska firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania dla posiadaczy smartfonów w całej Europie.

Podobne wpisy

Digital Care i MTTC razem otwierają serwis

24 Października 2019

Digital Care, największy na polskim rynku dostawca usług ochrony urządzeń mobilnych, otworzył dziś własny serwis. Inwestycja pod szyldem MTTC Poland, jest wynikiem współpracy Digital Care i MTTC, lidera w zakresie serwisowania urządzeń mobilnych w krajach bałtyckich. Krok ten jest odpowiedzią firmy na zmieniające się potrzeby klientów i stanowi kolejny etap pełnej integracji usług dla użytkowników […]

Czytaj więcej

iMad wprowadza usługi SafeScreen i SafeScreen+ dla użytkowników iPhone’ów

22 Sierpnia 2019

Firma iMad, we współpracy z Digital Care, poszerza swoją ofertę produktową o usługi SafeScreen i SafeScreen+, w ramach których klienci zyskują dostęp do aplikacji diagnostycznej, infolinii technicznej oraz mają zagwarantowaną autoryzowaną naprawę w razie uszkodzenia wyświetlacza nawet do kwoty 1500 zł. Usługi dostępne są zarówno dla urządzeń nowych, jak i używanych.

Czytaj więcej