Digital Care wprowadza do oferty Scanbox

Digital Care, największy dostawca produktów związanych z ochroną urządzeń mobilnych na polskim rynku, wprowadził do swojej oferty urządzenie Scanbox. Scanbox kompleksowo diagnozuje stan wyświetlacza, dzięki czemu umożliwia sprzedaż ubezpieczeń i usług również dla telefonów używanych. W najbliższych tygodniach Digital Care wprowadzi analogiczne rozwiązanie w wersji mobilnej, umożliwiające zdalne ubezpieczenie używanego smartfona w czasie rzeczywistym.

Scanbox działa w sposób intuicyjny i umożliwia zamknięcie procesu zakupu ubezpieczenia lub usługi w kilku krokach. W pierwszym kroku wystarczy podpiąć i włożyć telefon do Scanboxa. Urządzenie skanuje telefon w poszukiwaniu ewentualnych uszkodzeń. Jeżeli telefon pomyślnie przejdzie test diagnostyczny to pojawia się panel do zakupu ochrony telefonu. W ostatnim kroku wystarczy wówczas wpisać niezbędne dane i dokonać płatności, aby zabezpieczyć urządzenie. Cały proces odbywa się w czasie rzeczywistym i nie wymaga przesyłania zdjęć do oceny przez ekspertów i oczekiwania na ich weryfikację.

„Scanbox to rozwiązanie unikalne w globalnej skali. Koncepcja urządzenia powstała w wyniku licznych zapytań, przede wszystkim ze strony zagranicznych klientów Digital Care. Na wielu rynkach funkcjonuje duża liczba smartfonów nie zakupionych u operatora, bądź używanych. Do tej pory nie było komercyjnych rozwiązań technologicznych, które umożliwiałyby zdiagnozowanie stanu używanego telefonu i następnie objęcie go ochroną. Scanbox to pierwsze tego typu urządzenie, dzięki któremu klient będzie mógł dokonać zakupu ochrony dla urządzenia używanego w dowolnym punkcie sprzedaży – w salonie operatora, centrum handlowym, czy sklepie ze sprzętem.” – powiedziała Inga Zdzińska, Head of DC LAB, jednostki Digital Care odpowiedzialnej za stworzenie urządzenia.

Scanbox przeszedł już fazę testów w Polsce i w Rosji. Pierwsze Scanboxy od kilku tygodni działają w Rosji, w salonach jednego z największych operatorów komórkowych w tym kraju. Wiosną zostanie tam uruchomionych kolejnych 30 urządzeń. Digital Care kończy też pracę nad analogicznym rozwiązaniem w wersji mobilnej, które umożliwi zdalne ubezpieczenie używanego smartfona.

„Zanotowaliśmy już pierwsze sprzedane polisy i cały czas pracujemy nad optymalizacją procesu sprzedażowego oraz działaniami marketingowymi wspierającymi sprzedaż. Zainteresowanie jest bardzo duże, gdyż na rynku rosyjskim wielu klientów decyduje się na samodzielny zakup smartfona i dokupienie usług telekomunikacyjnych do urządzenia. Dzięki Scanboxom operatorzy będą mogli zaoferować klientom ubezpieczenie również do tego typu urządzeń używanych.” – powiedział Aleksander Wistuba, Prezes Zarządu Digital Care.

Digital Care to największy na polskim rynku dostawca usługi ochrony urządzeń mobilnych, działający od 2012 roku. Współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Rosji, we Włoszech i w Chorwacji i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 2,5 mln klientów.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod adresem: pr@tst.digitalcaregroup.com

Podobne wpisy

Digital Care podbija włoski rynek

25 Styczeń 2017

Digital Care, lider usług ubezpieczeniowych dla urządzeń mobilnych w Polsce, rozpoczął współpracę z Wind Italy. Jej pierwszym owocem jest usługa Screen Protection, którą czołowy włoski operator telekomunikacyjny oferuje swoim klientom od 9 stycznia 2017.

Czytaj więcej

Digital Care wchodzi na Łotwę. Kolejny sukces polskiej firmy

18 Października 2016

Polski lider usług ubezpieczeniowych dla urządzeń mobilnych kontynuuje ekspansję na kraje bałtyckie. W lipcu spółka Digital Care wkroczyła na rynek litewski, by kilka tygodni później zaoferować swój produkt mieszkańcom leżącej w sąsiedztwie Łotwy. W obu państwach firma nawiązała współpracę z operatorem telekomunikacyjnym Bite, dostarczając mu swój flagowy program – ubezpieczenie wyświetlacza dla smartfonów i tabletów. […]

Czytaj więcej

Plus we współpracy z Digital Care wprowadza usługi serwisowe dla klientów biznesowych

22 Grudnia 2017

Operator sieci Plus rozpoczął sprzedaż dwóch usług dedykowanych klientom biznesowym – „Serwis Urządzenia dla Firm” oraz „Serwis Wyświetlacza dla Firm”.

Czytaj więcej