Digital Care wprowadza do oferty Scanbox

Digital Care, największy dostawca produktów związanych z ochroną urządzeń mobilnych na polskim rynku, wprowadził do swojej oferty urządzenie Scanbox. Scanbox kompleksowo diagnozuje stan wyświetlacza, dzięki czemu umożliwia sprzedaż ubezpieczeń i usług również dla telefonów używanych. W najbliższych tygodniach Digital Care wprowadzi analogiczne rozwiązanie w wersji mobilnej, umożliwiające zdalne ubezpieczenie używanego smartfona w czasie rzeczywistym.

Scanbox działa w sposób intuicyjny i umożliwia zamknięcie procesu zakupu ubezpieczenia lub usługi w kilku krokach. W pierwszym kroku wystarczy podpiąć i włożyć telefon do Scanboxa. Urządzenie skanuje telefon w poszukiwaniu ewentualnych uszkodzeń. Jeżeli telefon pomyślnie przejdzie test diagnostyczny to pojawia się panel do zakupu ochrony telefonu. W ostatnim kroku wystarczy wówczas wpisać niezbędne dane i dokonać płatności, aby zabezpieczyć urządzenie. Cały proces odbywa się w czasie rzeczywistym i nie wymaga przesyłania zdjęć do oceny przez ekspertów i oczekiwania na ich weryfikację.

„Scanbox to rozwiązanie unikalne w globalnej skali. Koncepcja urządzenia powstała w wyniku licznych zapytań, przede wszystkim ze strony zagranicznych klientów Digital Care. Na wielu rynkach funkcjonuje duża liczba smartfonów nie zakupionych u operatora, bądź używanych. Do tej pory nie było komercyjnych rozwiązań technologicznych, które umożliwiałyby zdiagnozowanie stanu używanego telefonu i następnie objęcie go ochroną. Scanbox to pierwsze tego typu urządzenie, dzięki któremu klient będzie mógł dokonać zakupu ochrony dla urządzenia używanego w dowolnym punkcie sprzedaży – w salonie operatora, centrum handlowym, czy sklepie ze sprzętem.” – powiedziała Inga Zdzińska, Head of DC LAB, jednostki Digital Care odpowiedzialnej za stworzenie urządzenia.

Scanbox przeszedł już fazę testów w Polsce i w Rosji. Pierwsze Scanboxy od kilku tygodni działają w Rosji, w salonach jednego z największych operatorów komórkowych w tym kraju. Wiosną zostanie tam uruchomionych kolejnych 30 urządzeń. Digital Care kończy też pracę nad analogicznym rozwiązaniem w wersji mobilnej, które umożliwi zdalne ubezpieczenie używanego smartfona.

„Zanotowaliśmy już pierwsze sprzedane polisy i cały czas pracujemy nad optymalizacją procesu sprzedażowego oraz działaniami marketingowymi wspierającymi sprzedaż. Zainteresowanie jest bardzo duże, gdyż na rynku rosyjskim wielu klientów decyduje się na samodzielny zakup smartfona i dokupienie usług telekomunikacyjnych do urządzenia. Dzięki Scanboxom operatorzy będą mogli zaoferować klientom ubezpieczenie również do tego typu urządzeń używanych.” – powiedział Aleksander Wistuba, Prezes Zarządu Digital Care.

Digital Care to największy na polskim rynku dostawca usługi ochrony urządzeń mobilnych, działający od 2012 roku. Współpracuje z sieciami telefonii komórkowej, producentami urządzeń mobilnych oraz ich dystrybutorami. Aktualnie firma działa w Polsce, na Litwie, Łotwie, w Rosji, we Włoszech i w Chorwacji i łącznie obsługuje na całym świecie ponad 2,5 mln klientów.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod adresem: pr@digitalcaregroup.com

Podobne wpisy

Digital Care podbija włoski rynek

25 Styczeń 2017

Digital Care, największy dostawca produktów związanych z ochroną urządzeń mobilnych na polskim rynku, wprowadził do swojej oferty urządzenie Scanbox.

Czytaj więcej

Digital Care wchodzi na Łotwę. Kolejny sukces polskiej firmy

18 Października 2016

Digital Care, największy dostawca produktów związanych z ochroną urządzeń mobilnych na polskim rynku, wprowadził do swojej oferty urządzenie Scanbox.

Czytaj więcej

Plus we współpracy z Digital Care wprowadza usługi serwisowe dla klientów biznesowych

22 Grudnia 2017

Digital Care, największy dostawca produktów związanych z ochroną urządzeń mobilnych na polskim rynku, wprowadził do swojej oferty urządzenie Scanbox.

Czytaj więcej