Digital Care i MTTC razem otwierają serwis

Digital Care, największy na polskim rynku dostawca usług ochrony urządzeń mobilnych, otworzył dziś własny serwis. Inwestycja pod szyldem MTTC Poland, jest wynikiem współpracy Digital Care i MTTC, lidera w zakresie serwisowania urządzeń mobilnych w krajach bałtyckich. Krok ten jest odpowiedzią firmy na zmieniające się potrzeby klientów i stanowi kolejny etap pełnej integracji usług dla użytkowników urządzeń mobilnych w ramach grupy Digital Care. Docelowo, w serwisie, zlokalizowanym na warszawskim Mokotowie, zatrudnionych zostanie ponad 100 specjalistów.

Uznany partner

MTTC to litewska firma, która od kilkunastu lat prowadzi działalność w ponad 15 krajach, świadcząc kompleksowe usługi naprawy urządzeń mobilnych. Z jej oferty korzystają zarówno producenci, dystrybutorzy, czy ubezpieczyciele, jak i klienci indywidualni. Firma jest tym samym jednym z największych wykonawców napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz serwisowania w krajach bałtyckich. Co ważne, MTTC posiada autoryzację największych producentów urządzeń mobilnych, takich jak Samsung, Apple, Huawei, SONY, NOKIA, LG, czy Xiaomi, dzięki czemu naprawiane przez firmę urządzenia nie tracą gwarancji.

Odpowiedź na potrzeby klientów

Otwarty właśnie serwis MTTC Poland pozwoli zapewnić klientom jeszcze większy komfort i wyższą jakość obsługi. Uruchomienie własnego serwisu pozwoli zoptymalizować proces naprawy na każdym etapie. W najbliższej przyszłości, możliwa będzie też naprawa ekspresowa, dzięki której urządzenie będzie gotowe do odbioru już po 2 godzinach. Klienci Digital Care będą także mogli skorzystać z oferowanych przez serwis usług w trybie walk-in, czyli bez wcześniejszego zgłaszania szkody.

Stały rozwój Digital Care i szukanie nowych rozwiązań jest wpisane w DNA naszej firmy. Spółka MTTC Poland dołączyła do, znajdującego się już w grupie Digital Care, autoryzowanego serwisu Apple – iMad. Serwis własny to ważny, ale nie ostatni krok na drodze ku zapewnieniu naszym klientom pełnego spektrum usług skupionych na urządzeniach mobilnych. Nasi klienci zawsze są dla nas najważniejsi, a uruchomienie punktu napraw MTTC Poland, pozwoli nam na priorytetowe ich traktowanie oraz obsługę w pierwszej kolejności – mówi Aleksander Wistuba, Prezes Zarządu Digital Care.

Poważna inwestycja

Serwis MTTC Poland o powierzchni blisko 1 000 metrów kwadratowych, zlokalizowany jest w kompleksie biurowym Wiśniowy Biznes Park na warszawskim Mokotowie.

Planujemy konsekwentnie poszerzać działalność MTTC Poland, która dziś koncentruje się na diagnostyce i naprawach urządzeń. W kolejnym etapie chcemy wprowadzić do oferty refurbishment a następnie inne usługi, tak aby tworzyć synergię z pozostałymi spółkami grupy Digital Care i zapewnić naszym klientom pełne wsparcie podczas całego cyklu życia ich urządzeń mobilnych – mówi Adam Ciach, Członek Zarządu MTTC Poland.

W spółce zostanie zatrudnionych ponad 100 specjalistów, którzy miesięcznie będą mogli obsłużyć nawet 16 000 napraw.

Podobne wpisy

iMad wprowadza usługi SafeScreen i SafeScreen+ dla użytkowników iPhone’ów

22 Sierpnia 2019

Firma iMad, we współpracy z Digital Care, poszerza swoją ofertę produktową o usługi SafeScreen i SafeScreen+, w ramach których klienci zyskują dostęp do aplikacji diagnostycznej, infolinii technicznej oraz mają zagwarantowaną autoryzowaną naprawę w razie uszkodzenia wyświetlacza nawet do kwoty 1500 zł. Usługi dostępne są zarówno dla urządzeń nowych, jak i używanych.

Czytaj więcej

Ekspresowe naprawy dla klientów
Orange Smart Care

9 Sierpnia 2019

Orange Polska wraz z firmą Digital Care wprowadza dodatkowe udogodnienia dla klientów posiadających usługę Orange Smart Care. Od sierpnia br. mogą oni korzystać ze stacjonarnego punktu napraw znajdującego się w salonie Orange Smart Store w warszawskim Sezamie, w którym naprawią swoje urządzenia mobilne. Wśród nowowprowadzonych usług jest także naprawa ekspresowa, która potrwa zaledwie dwie godziny.

Czytaj więcej