Beeline oferuje swoim klientom usługę diagnostyki i naprawy używanych telefonów komórkowych

PJSC VimpelCom (marka Beeline) we współpracy z Digital Care Russia uruchomił pilotaż usługi Service +. Zapewnia ona klientom Beeline możliwość objęcia dodatkową ochroną ich używanych smartfonów.

Service + obejmuje:

• diagnostykę telefonu umożliwiającą sprawdzenie jego ogólnego stanu technicznego oraz stanu poszczególnych elementów, w tym wyświetlacza, głośnika, mikrofonu, aparatu fotograficznego, a także poziomu naładowania baterii i miejsca w pamięci wewnętrznej;

• dostawę telefonu do serwisu i zwrot naprawionego urządzenia we wskazane miejsce;

• naprawę telefonu w przypadku uszkodzenia wyświetlacza, a także innych elementów, w tym obudowy, przycisków, kamery przedniej i tylnej oraz usunięcie uszkodzeń spowodowanych przez zalanie woda.

W ramach pierwszego etapu pilotażu usługa dostępna jest w dwóch salonach Beeline w Rostowie nad Donem, a w drugim etapie kolejne Scanboxy zostaną umieszczone w Krasnodarze, Soczi, Piatigorsku i Stawropolu.

Z usługi tej może skorzystać każdy klient Beeline posiadający telefon komórkowy (nie starszy niż trzy lata licząc od daty zakupu) popularnych modeli dowolnej kategorii cenowej, który w momencie zakupu usługi nie jest uszkodzony.

Wstępna diagnoza urządzenia jest bezpłatna w Scanboxach umieszczonych w sklepach Beeline. Podczas kontroli określany jest numer IMEI urządzenia, co uniemożliwia zastąpienie urządzenia innym urządzeniem podobnego modelu.

Ponadto użytkownicy usługi Service + mają możliwość korzystania bez ograniczeń z infolinii technicznej w celu zgłoszenia szkody, uzyskania informacji o stanie naprawy lub uzyskania dodatkowych informacji o usłudze. Pomoc techniczna jest dostępna w dni powszednie od 8.00 do 18.00.

Miesięczny koszt usługi wynosi 250 rubli brutto i jest pobierany z konta telefonu komórkowego klienta Beeline.

Podobne wpisy

Digital Care wdraża program ochrony wyświetlacza z chorwackim Tele2 i uruchamia swój piąty kontrakt zagraniczny

18 Grudnia 2017

Chorwacki telekom Tele2 rozpoczął sprzedaż produktu „Ochrona Wyświetlacza” dostarczanego przez Digital Care sp. z o.o. i AmTrust. W ramach produktu klienci Tele2 otrzymają kompleksową ochronę wyświetlacza urządzenia w sytuacji jego przypadkowego uszkodzenia.

Czytaj więcej

Digital Care wchodzi na Łotwę. Kolejny sukces polskiej firmy

18 Października 2016

Polski lider usług ubezpieczeniowych dla urządzeń mobilnych kontynuuje ekspansję na kraje bałtyckie. W lipcu spółka Digital Care wkroczyła na rynek litewski, by kilka tygodni później zaoferować swój produkt mieszkańcom leżącej w sąsiedztwie Łotwy. W obu państwach firma nawiązała współpracę z operatorem telekomunikacyjnym Bite, dostarczając mu swój flagowy program – ubezpieczenie wyświetlacza dla smartfonów i tabletów. […]

Czytaj więcej

Digital Care podbija włoski rynek

25 Styczeń 2017

Digital Care, lider usług ubezpieczeniowych dla urządzeń mobilnych w Polsce, rozpoczął współpracę z Wind Italy. Jej pierwszym owocem jest usługa Screen Protection, którą czołowy włoski operator telekomunikacyjny oferuje swoim klientom od 9 stycznia 2017.

Czytaj więcej