Oferta pracy

Dołącz do nas

Oferty prosimy kierować na address career@digitalcaregroup.com lub klikając w przycisk Aplikuj teraz, w tytule maila wpisując nazwę stanowiska


Zobacz aktualne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klientów i Partnerów

Opis stanowiska

  • Telefoniczna obsługa Klienta w zakresie posiadanego przez Klienta ubezpieczenia lub usługi serwisowej
  • Obsługa korespondencji mailowej z Partnerami w zakresie administracji polis i usług
  • Obsługa posprzedażowa umów najmu urządzenia – telefoniczny, mailowy kontakt z Klientem oraz Partnerem (bank, sprzedawca umów najmu urządzenia)
  • Obsługa procesów na czas trwania umów najmu urządzenia (aktywacja kontraktu, weryfikacja dokumentów, likwidacja szkody, weryfikacja płatności)
  • Obsługa korespondencji papierowej

Nasze oczekiwania

  • Minimum rok doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta B2C/B2B na rynku ubezpieczeń
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Dbałość o pozytywne relacje z Klientami i Partnerami
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • Bardzo dobra umiejętność planowania i organizowania czasu pracy
  • Wysoka dbałość o detale i uczciwość
  • Zaangażowanie oraz odpowiedzialność za powierzone zadania

Mile widziane:

  • Doświadczenie w firmie leasingowej
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz wychodzenia z inicjatywą

Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych będzie Digital Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 126/134. Twoje dane osobowe oraz ewentualnie przekazane nam przez Ciebie dane dodatkowe, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest pod adresem: digitalcaregroup.pl/dane-osobowe/

Aplikuj teraz