Oferta pracy

Dołącz do nas

Oferty prosimy kierować na address career@digitalcaregroup.com lub klikając w przycisk Aplikuj teraz, w tytule maila wpisując nazwę stanowiska


Zobacz aktualne oferty pracy

Koordynator likwidacji szkód w projektach międzynarodowych

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie, kontrolę i raportowanie wskaźników operacyjnych procesu likwidacji szkód w projektach międzynarodowych, zgodnie z ustalonymi z Klientami wytycznymi oraz najlepszymi praktykami branżowymi. Do głównych zadań na tym stanowisku należą:

  • Nadzór nad merytoryczną realizacją szkód w projektach międzynarodowych zgodnie z procedurami i przepisami prawa
  • Kontrola jakości podejmowanych decyzji i przebiegu procesu
  • Opracowanie skutecznych form raportowania, pozwalających na zarządzanie efektywnością i terminowością likwidatorów
  • Bezpośredni kontakt z Klientami i partnerami biznesowymi w kwestiach operacyjnych dotyczących obsługiwanych projektów
  • Bieżące raportowanie (wewnętrzne i zewnętrzne) wskaźników dotyczących działania programów
  • Doskonalenie procesów oraz bieżące wdrażanie nowych rozwiązań
  • Organizowanie regularnych spotkań z Partnerami
  • Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji
  • Wspieranie Działu Sprzedaży w zakresie wdrażania nowych międzynarodowych programów i rozbudowy istniejących
  • Bieżąca współpraca z innymi działami/zespołami w organizacji

Nasze oczekiwania

  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży ubezpieczeniowej
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie, ubezpieczenia)
  • Doświadczenie w zarządzaniu procesami / koordynacji projektów
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze szkód majątkowych
  • Biegła znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • Umiejętność interpretacji wyników operacyjnych, analizy danych oraz modelowania procesów
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, analityczne, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
  • Nastawienie na stałe doskonalenie procesów obsługi Klienta
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacji pracy
  • Gotowość do podróży służbowych

Możesz wycofać zgodę w każdym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem.

Aplikuj teraz