Biuro prasowe
Nasi eksperci występują w roli komentatorów tego, co dzieje się obecnie w branży nowych technologii związanej z rynkiem urządzeń mobilnych.
Blisko 70 tysięcy smartfonów nie przetrwało wakacji
30 Września 2021
Firma Digital Care, największy w Polsce dostawca programów ochrony urządzeń mobilnych, podsumowała okres wakacyjny. Od czerwca do końca września firma zleciła na rzecz swoich klientów ponad 69 tyś. napraw, co oznacza, że każdej minuty uszkodzeniu ulegał jeden smartfon.
Czytaj więcejDigital Care stawia na autoryzowane serwisy
18 Marca 2021
Czym są i jak działają serwisy autoryzowane? Jakie korzyści zyskują klienci decydując się na naprawę w autoryzowanym punkcie serwisowym? W jaki sposób Digital Care dokonuje wyboru współpracujących serwisów? Wyjaśnia Piotr Wójcik, Head of Technical Claims Handling w Digital Care
Czytaj więcejJak Digital Care dba o bezpieczeństwo danych klientów?
1 Marca 2021
Jak Digital Care zabezpiecza dane swoich klientów, dlaczego usuwanie zdjęć czy kontaktów z telefonu jest koniecznie w procesie naprawy oraz jak warto dbać o swoje dane w trakcie codziennego korzystania z urządzeń mobilnych? Na te i inne pytania odpowiada Adriana Sokólska, Inspektor Ochrony Danych w Digital Care.
Czytaj więcejEuronics poszerza ofertę
o usługę naprawy smartfona
27 Czerwca 2020
Od dziś, klienci Euronics – jednej z największych fińskich sieci sklepów RTV i AGD – mogą beztrosko korzystać ze smartfonów, które zakupią stacjonarnie lub online. Wszystko dzięki współpracy Euronics i Digital Care, która zaowocowała poszerzeniem oferty fińskiego retailera o usługę Euronics Puhelinturva.
Czytaj więcej