Oferta pracy
Dołącz do nas
Oferty prosimy kierować na address career@digitalcaregroup.com lub klikając w przycisk Aplikuj teraz, w tytule maila wpisując nazwę stanowiska
Zobacz aktualne oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Projektu – z językiem tajskim
Opis stanowiska
- Odsłuchiwanie i ocena rozmów z klientami prowadzonymi przez CC
- Wsparcie w rozwiązywaniu spraw klientów, w tym odpowiedzi na reklamacje
- Kontakt z podwykonawcami w Tajlandii – serwisy, Call Center, logistyka
- Tłumaczenia pism, instrukcji, manuali, skryptów etc.
- Podejmowanie decyzji dotyczących procesu likwidacji szkód w ramach zgłoszeń klientów w oparciu o standardy DC
- Inne zadania związane z obsługą projektu
Nasze oczekiwania
- Biegła znajomość języka tajskiego – warunek konieczny
- Komunikatywna znajomość języka polskiego
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Gotowość do pracy zmianowej
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Otwartość i komunikatywność
- Samodzielność w działaniu oraz dokładność
- Zorientowanie na cel
- Odporność na stres
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze klienta zdobyte w branży ubezpieczeń lub logistyki
- Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego
Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych będzie Digital Care Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 126/134. Twoje dane osobowe oraz ewentualnie przekazane nam przez Ciebie dane dodatkowe, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest pod adresem: digitalcaregroup.pl/dane-osobowe/