Media o nas

Dziennikarzy zapraszamy do kontaktu z naszym biurem prasowym:

pr@digitalcaregroup.com

iMad wprowadza usługi SafeScreen i SafeScreen+ dla użytkowników iPhone’ów

22 Sierpnia 2019

Firma iMad, we współpracy z Digital Care, poszerza swoją ofertę produktową o usługi SafeScreen i SafeScreen+, w ramach których klienci zyskują dostęp do aplikacji diagnostycznej, infolinii technicznej oraz mają zagwarantowaną autoryzowaną naprawę w razie uszkodzenia wyświetlacza nawet do kwoty 1500 zł. Usługi dostępne są zarówno dla urządzeń nowych, jak i używanych.

Czytaj więcej

Ekspresowe naprawy dla klientów
Orange Smart Care

9 Sierpnia 2019

Orange Polska wraz z firmą Digital Care wprowadza dodatkowe udogodnienia dla klientów posiadających usługę Orange Smart Care. Od sierpnia br. mogą oni korzystać ze stacjonarnego punktu napraw znajdującego się w salonie Orange Smart Store w warszawskim Sezamie, w którym naprawią swoje urządzenia mobilne. Wśród nowowprowadzonych usług jest także naprawa ekspresowa, która potrwa zaledwie dwie godziny.

Czytaj więcej

Urlop nad wodą – czy twój telefon to przeżyje?

30 Lipca 2019

Wakacyjne zdjęcia z urlopu nad morzem lub jeziorem to wspaniałe pamiątki. Do ich zrobienia nie potrzebujemy już profesjonalnych aparatów z wymiennymi obiektywami. Producenci smartfonów stale zachęcają do wymiany na nowszy model, kusząc coraz doskonalszymi aparatami fotograficznymi. Czy jednak przygoda nad wodą jest bezpieczna dla naszego smartfona?

Czytaj więcej

Fala upałów groźna także dla smartfonów

27 Czerwca 2019

Ekstremalne temperatury dają się we znaki nie tylko ludziom i zwierzętom. Na zniszczenie lub poważne uszkodzenia narażone są także urządzenia elektroniczne, zwłaszcza telefony komórkowe, które towarzyszą nam przez cały dzień.

Czytaj więcej