Media o nas

Dziennikarzy zapraszamy do kontaktu z naszym biurem prasowym:

pr@digitalcaregroup.com

Digital Care oferuje plany ochrony urządzeń mobilnych dla klientów SIM-Only

9 Kwietnia 2021

Oferty typu SIMO (SIM-Only) stają się obecnie jedną z najpopularniejszych opcji dla klientów chcących podpisać nową umowę telekomunikacyjną lub odnowić już istniejące plany taryfowe. Przykładowo, ponad połowa wszystkich umów telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii do 2021 r. będzie dotyczyła tylko karty SIM.

Czytaj więcej

Digital Care stawia na autoryzowane serwisy

18 Marca 2021

Czym są i jak działają serwisy autoryzowane? Jakie korzyści zyskują klienci decydując się na naprawę w autoryzowanym punkcie serwisowym? W jaki sposób Digital Care dokonuje wyboru współpracujących serwisów? Wyjaśnia Piotr Wójcik, Head of Technical Claims Handling w Digital Care

Czytaj więcej

Jak Digital Care dba o bezpieczeństwo danych klientów?

1 Marca 2021

Jak Digital Care zabezpiecza dane swoich klientów, dlaczego usuwanie zdjęć czy kontaktów z telefonu jest koniecznie w procesie naprawy oraz jak warto dbać o swoje dane w trakcie codziennego korzystania z urządzeń mobilnych? Na te i inne pytania odpowiada Adriana Sokólska, Inspektor Ochrony Danych w Digital Care.

Czytaj więcej

Euronics poszerza ofertę
o usługę naprawy smartfona

27 Czerwca 2020

Od dziś, klienci Euronics – jednej z największych fińskich sieci sklepów RTV i AGD – mogą beztrosko korzystać ze smartfonów, które zakupią stacjonarnie lub online. Wszystko dzięki współpracy Euronics i Digital Care, która zaowocowała poszerzeniem oferty fińskiego retailera o usługę Euronics Puhelinturva.

Czytaj więcej
1 2 3 6