Historia

Digital Care to firma, której historia – podobnie jak historia wielu wielkich firm – rozpoczęła się w garażu. Nasza firma powstała dzięki determinacji grupy pasjonatów, którzy nie myślą o ograniczeniach, budżetach i problemach organizacyjnych – po prostu działają. Digital Care to firma, gdzie paliwem jest genialna wizja i marzenie, by wcielić ją w życie. Gdzie ciężka praca przeplata się z poczuciem wolności i swobody działania.

Wizja

Wizja Digital Care narodziła się w głowie Aleksandra Wistuby, który wspólnie z Mirosławem Kościńskim wcielił ją w życie – zbudował ambitny, głodny sukcesu zespół, zorientowany na osiąganie zamierzonych celów.

Początkowo Digital Care była spółką zależną Regenersis Sp. z o.o. Firma powstała, aby świadczyć usługi likwidacji szkód dla ubezpieczycieli oferujących ochronę telefonów i urządzeń mobilnych, co było rozszerzeniem podstawowej działalności Regenersis, która świadczyła usługi w zakresie serwisu urządzeń elektronicznych.

Ambitne cele

Szybko zdobyte doświadczenie w nowym modelu biznesowym zaowocowało także tworzeniem prekursorskich produktów ubezpieczeniowych oraz usług serwisowych dla urządzeń mobilnych. W 2016 roku nowym właścicielem Digital Care została Mazovia Capital.

Dzięki wsparciu i zaufaniu Mazovia Capital możliwa stała się ekspansja na świecie, w tym na rynki w Ameryce Łacińskiej, Azji, Afryce i Australii.

Teraz

Obecnie Digital Care kreuje innowacyjne programy ubezpieczeniowe i serwisy ochrony urządzeń. Firma oferuje tworzenie produktów od podstaw, administruje i zarządza usługami dla operatorów sieci komórkowych, sprzedawców urządzeń oraz ubezpieczycieli i brokerów ubezpieczeniowych.

Digital Care 2012

„Naszym kluczem do sukcesu od początku była wiara w to, co dopiero ma nadejść, w siłę cyfrowej rewolucji i jej pozytywny wpływ na życie milionów. Dostrzegliśmy szansę tam, gdzie inni widzieli zagrożenie i na tym zbudowaliśmy naszą przewagę.”

Aleksander Wistuba
Google 1998

„Wiele firm nie osiąga sukcesu. Co robią zasadniczo źle? Rozmijają się z przyszłością.”

Larry Page
Amazon 1994

„Dla firmy marka jest tym, czym reputacja dla osoby. Reputację zdobywa się robiąc trudne rzeczy dobrze.”

Jeff Bezos
Dell 1984

„Nie musisz być geniuszem czy wizjonerem, ani nawet skończyć liceum, aby osiągać sukcesy. Wystarczy, że masz plan i marzenie.”

Michael Dell
Apple 1976

„Wielkie rzeczy w biznesie nigdy nie są efektem pracy jednej osoby. Zawsze są wynikiem pracy zespołu.”

Steve Jobs
Microsoft 1975

„Twoi najbardziej niezadowoleni Klienci są najbardziej wartościowym źródłem nauki.”

Bill Gates
Lotus 1948

„Upraszczaj, a następnie dodaj lekkości.”

Colin Chapman
Mattel 1945

„Nie wiedzieliśmy jak prowadzić biznes, ale mieliśmy marzenia i talent.”

Ruth Handler
Hewlett Packard (HP) 1939

„Ryzykuj. Zadawaj ważne pytania. Nie bój się popełniać błędów; jeśli ich nie popełniasz, nie sięgasz dostatecznie daleko.”

David Packard
Disney 1923

„Wciąż idziemy naprzód, otwieramy nowe drzwi i robimy nowe rzeczy, ponieważ jesteśmy ciekawi a ciekawość prowadzi nas ku nowemu.”

Walt Disney